Section française > Discussion générale

Du Rififi sur Jarmila

(1/5) > >>

Targhan:
Je suppose que la plupart se souvienne de cette BD dans Amstrad 100%. Je ne l'ai jamais relue depuis, mais impossible de la trouver ne serait-ce qu'en JPG. Quelqu'un l'aurait-il ? Le site de Demoniak avait une interview et quelques pages, mais il est down...

Bref, quelqu'un aurait-il cette BD en bonne qualité, ou est-ce qu'il faut que je la lise depuis les 100% ?

villain:
Je ne suis pas certain si j'ai compris... Mais on peut trouver quelques numéros du Amstrad 100% ici:

ftp://ftp.cpcszene.de/pub/Computer/Amstrad_CPC/CPC-Magazine/Frankreich/Cent%20pour%20Cent/

Est-ce que la qualité ne te plait pas?

Targhan:
You understood correctly it seems, thanks :). But I was also wondering if anybody had the full album (if it ever existed), or the extract pages as JPEG.

remax:

--- Quote from: Targhan on 17:32, 26 November 16 ---You understood correctly it seems, thanks :) . But I was also wondering if anybody had the full album (if it ever existed), or the extract pages as JPEG.

--- End quote ---

I can be wrong, but i'm quite sure that it was an ACPC exclusive story. I'm not sure it made it to a real album.

When i wanted to re-read it, i took every scanned release of ACPC.

Targhan:
Yes, they never released it as an album, but I expected a fan to create its own album out of the ACPCs :). Well, I'll have to read them again, then. Thanks!

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version